Gmina Ujazd

Biuletyn Informacji Publicznej

Przyjmowanie i załatwianie spraw

Przyjmowanie i załatwianie spraw w Urzędzie Miejskim:

Pracownicy Urzędu przyjmują strony codziennie w godzinach pracy Urzędu, tj.:
- w poniedziałek od 800 do 1600
- od wtorku do piątku od 700 do 1500

Sprawy załatwiane są bez zbędnej zwłoki, uprzejmie i szybko, w sposób bezstronny.

W sprawach skarg i wniosków obywateli przyjmuje Burmistrz w każdy poniedziałek w godz. 1300 - 1600; w sprawach pilnych również w pozostałe dni w godzinach pracy Urzędu.
 

Nadzór i koordynację przymowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków sprawuje Sekretarz.

Szczegóły: PDFPrzyjmowanie skarg i wnioskow.pdf

 

Podmiot udostępniający: UM Ujazd
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Piotr Magdziak
Data wytworzenia: 2009-12-01
Metryczka
  • wytworzono:
    01-12-2009
    przez: Roman Więcek
  • opublikowano:
    01-12-2009 14:14
    przez: Roman Więcek
  • podmiot udostępniający:
    Gmina Ujazd
    odwiedzin: 1573
Dane jednostki:

Gmina Ujazd
47-143 Ujazd
ul. Sławięcicka 19
NIP: 756-18-78-270 REGON: 531413290
Numer konta: 08 8907 1021 2003 0006 3470 0001

Dane kontaktowe:

tel.: 77 40 487 50
fax: 77 40 487 63
e-mail: umig@ujazd.pl
Konto bankowe: 08 8907 1021 2003 0006 3470 0001

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×