- Menu BIP
- JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ
- Referat Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska
Informacja o wyrobach zawierających azbest
Informacja o wyrobach zawierających azbest
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miejski w Ujeździe
Referat Gospodarki Gruntami, Planowania Przestrzennego,Ochrony Środowiska i Działalności Gospodarczej
Biuro nr 11
tel. 077 404 87 56
fax 077 404 87 63
e-mail:
Wymagania i potrzebne dokumenty:
Informacja:
- o wyrobach zawierających azbest.
Gdzie odebrać formularze:
Brak
Opłaty:
Nie pobiera się.
Termin załatwienia sprawy:
Nie dotyczy.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Inne wskazówki, uwagi:
Złożenie informacji o azbeście:
- Właściciel lub użytkownik obiektu pokrytego azbestem powinien złożyć informację o wyrobach zawierających azbest do Urzędu Miejskiego w Ujeździe celem zaewidencjonowania.
- Składają osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami. Pozostałe podmioty przedkładają informację wojewodzie.
Podstawa prawna:
- Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. (Dz. U. 8 z 2010 r. poz. 31) w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest.
Dokumenty:
Informacja o wyrobach zawierających azbest.pdf (29,46KB)
Podmiot udostępniający: | Referat RG |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Piotr Magdziak |
Data wytworzenia: | 2010-03-05 |