Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zawiadomienie

Strona archiwalna

 

RG.6220.1.2014                                                                        Ujazd, dnia 19 września 2014r.
 
ZAWIADOMIENIE
 
Zgodnie z art. 33 ust. 1 oraz w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.) Burmistrz Ujazdu zawiadamia społeczeństwo, że na wniosek Pani Renaty Richter i Henryka Richter zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:
„Budowa budynku inwentarskiego – fermy brojlerów w miejscowości Klucz”.
 
Planowane przedsięwzięcie zalicza się do kategorii przedsięwzięć mogących potencjalnieznacząco oddziaływać na środowisko,a obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla tego przedsięwzięcia został nałożony postanowieniem Nr RG.6220.1.2014 z dnia 6 maja 2014 roku, po zasięgnięciu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Opolu oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Strzelcach Opolskich.Mając na uwadze powyższe przystąpiono do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko. Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko został dołączony do akt sprawy w dniu 16.09.2014 roku.
            Organem administracji właściwym do wydania decyzji w tej sprawie jest Burmistrz Ujazdu, natomiast organami właściwymi do wydania uzgodnień jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Opolu oraz opinii jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
w Strzelcach Opolskich.
            W związku z powyższym wszystkich zainteresowanych zawiadamia się o możliwości zapoznania się z dokumentacją dotyczącą sprawy, która jest wyłożona do wglądu w Urzędzie Miejskim w Ujeździe, w Referacie Gospodarki Gruntami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Działalności Gospodarczej przy ul. Sławięcickiej 19, pokój nr 11, w godzinach od 8:00 do 14:00 oraz informuje się o możliwości składania uwag i wniosków w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego zawiadomienia, również w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujeździe, pokój nr 11, w godzinach 8:00 do 14:00.
 
            Uwagi i wnioski zgodnie z art. 34 ustawy OOŚ mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznych na adres mailowy: w terminie od 19.09.2014 r. do 10.10.2014 roku.
Złożone w terminie uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Ujazdu przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Uwagi i wnioski zgodnie z art. 35 ustawy OOŚ złożone po upływie w/w terminu zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
 
 
                                                                                              Burmistrz Ujazdu
Tadeusz Kauch
                                                                                             


 

Podmiot udostępniający: Ref. Gosp. Gr. Ochr. Śr. Rol. i Dział. Gosp.
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Iwona Warzecha
Data wytworzenia: 2014-09-19