Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na obsługę gastronomiczną imprezy pod nazwą: „TARGI PANIEŃSKIE„ organizowanej w dniu 21 MAJA 2017 roku na Rynku Miasta w Ujeździe

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
na obsługę gastronomiczną
imprezy pod nazwą:
„TARGI PANIEŃSKIE„
organizowanej w dniu 21 MAJA 2017 roku na Rynku Miasta w Ujeździe
w zamian za wyłączność
 
Miejsko-Gminny Ośrodek Działalności Kulturalnej w Ujeździe, zwany dalej Zamawiającym- Organizatorem ogłasza z dniem 22 marca 2017 r. nabór ofert  w zakresie obsługi gastronomiczno-handlowej na jednodniowy festyn w Ujeździe organizowany pod hasłem  „Targi Panieńskie”. Impreza odbędzie się w dniu 21 maja 2017 r. na Rynku Miasta w Ujeździe.
 
Cena wyjściowa w zamian za otrzymanie wyłączności handlowej wynosi 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100).
 
Oferty w zamkniętych kopertach ( z dopiskiem nie otwierać oferta na obsługę gastronomiczną Targów Panieńskich) należy składać osobiście lub listownie do dnia 31 marca 2017 r. do godz.10.00 na adres:
Miejsko – Gminny Ośrodek Działalności Kulturalnej w Ujeździe, 47 -143 Ujazd, ul. 3-go Maja 5.
 
PUBLICZNE OTWARCIE OFERT ODBĘDZIE SIĘ W MIEJSKO-GMINNYM OŚRODKU DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ W UJEŹDZIE  - 31 marca 2017 r. o godz. 11.00. o wyborze najkorzystniejszej oferty oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie  po jego rozstrzygnięciu.
 
Osoby do kontaktu:
Krystyna Kałużny – dyrektor, tel. 774048715
Beata Paluch – gł. księgowa, tel. 774048715
 
ZAKRES ZAMÓWIENIA
 
Oferent  musi  zapewnić  co najmniej:
  1. 2 (dwa) rollbary z piwem, podawane w jednorazowych kubkach.
  2. 1 (jedno) stoisko z napojami zimnymi, podawane w jednorazowych kubkach.
  3. stanowiska gastronomiczne w ilości  wystarczającej do obsługi Targów Panieńskich, o zróżnicowanym asortymencie, w tym m.in.:
    a) potrawy z grilla (kiełbaski, szaszłyki, steki, krupnioki),
    b) potrawy z rożna (kurczak, golonko),
    c) fast food (hot-dogi, knysze, hamburgery,
    d) sałatki
    e) wata cukrowa, lody, gofry, popcorn itp.
  4. Ogródek piwny, na który złoży się 300 miejsc  siedzących ze stołami, i co najmniej 10 (dziesięć) parasoli firmowych.
  5. miłą i profesjonalną obsługę.
  6. schludne stoiska
I. ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY/OFERENTA:
  1. 1. Wpłacenia na konto M-G Ośrodka Działalności Kulturalnej w Ujeździe zadeklarowanej kwoty za wyłączność do dnia 30 kwietnia 2017 r. na poniższy numer konta bankowego 11 8907 1021 2003 2006 3991 0001 Bank Spółdzielczy Leśnica oddział w Ujeździe.
  2. Posiadania aktualnego wymaganego pozwolenia na prowadzenie działalności oraz niezbędnej wiedzy, doświadczenia i potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zadania.
  3. Rozstawienia stoisk gastronomicznych na 4 godziny przed planowanym rozpoczęciem imprezy, wyłącznie w miejscach wskazanych i uzgodnionych z organizatorem. Rozpoczęcie imprezy o godz.15.00.
  4. Posiadania odpowiedniej ilości sprzętu umożliwiającego sprawne przygotowanie i podawanie posiłków.
  5. Sprzątania i utrzymania porządku na stoiskach, obok  oraz stolikach będących  jego własnością, jak również uprzątnięcia zajmowanego terenu po zakończonej imprezie.
  6. Posiadania sprawnych instalacji i urządzeń elektrycznych – atesty do wglądu.
  7. Niesprzedawania napojów w opakowaniach szklanych.
  8. Przestrzegania postanowień organizatora w zakresie zapewnienia porządku i bezpieczeństwa przebiegu imprezy.
  9. Uzyskania we własnym zakresie koncesji na sprzedaż napojów alkoholowych i opłacenia wszelkich opłat z tym związanych.
  10. Zachowania obowiązujących wymogów  sanitarnych oraz wyposażenia  stanowisk handlowych  w  gaśnice p. poż.
  11. Wykonawca musi uzyskać pozwolenie ORGANIZATORA do wystawienia innych stoisk nie związanych z gastronomią
IV. SPOSÓB OCENY OFERT
Przy wyborze oferty Zamawiający weźmie pod uwagę następujące kryteria:
  • zadeklarowaną kwotę za wyłączność na obsługę gastronomiczną imprezy,
  • doświadczenie i referencje w zakresie obsługi imprez,
Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
 
Niespełnienie któregokolwiek z przedstawionych warunków – dyskwalifikuje ofertę.
 
V. ZOBOWIĄZANIA ORGANIZATORA
Organizator zapewnia:
  • program artystyczny,
  • dostęp do energii elektrycznej,
  • dostęp do poboru wody,
  • dostęp do sanitariatów
VI. ORGANIZATOR ZASTRZEGA SOBIE WYŁĄCZNOŚĆ NA:
  • stoisko ze śląskim kołaczem,
  • stoiska nie związane z gastronomią,
  • karuzele, strzelnice,
  • bryczki,
  • wszelkie dmuchańce (zamki, zjeżdżalnie itp.)
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
  • umowa  z wybranym oferentem  zostanie zawarta  do  29 kwietnia  2017 r.;
  • w Urzędzie Miejskim w Ujeździe należy załatwić  formalności związane z wydaniem jednorazowego zezwolenia na sprzedaż piwa;
  • wszystkie inne  szczegółowe postanowienia zawarte zostaną w umowie na kompleksową obsługę gastronomiczną „Targów Panieńskich”;
  • załącznikiem do niniejszej oferty jest wzór oferty.