Gmina Ujazd

Biuletyn Informacji Publicznej

Ujazd, dnia 05.12.2018 roku

Znak sprawy: Fn.271.1.2018

ZAPYTANIE OFERTOWE

NA  KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘ BANKOWĄ BUDŻETU GMINY UJAZD  I JEJ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH

W związku z zamiarem zlecenia usług o wartości poniżej 30.000 euro w trybie art. 4 pkt.. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) Gmina Ujazd zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu pn.:

„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ujazd i jej jednostek podległych”

Termin wykonania zamówienia ustala się na okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od 01.01.2019 r. do 31.12.2021r.

Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać na adres : Gmina Ujazd, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd do 12.12.2018 r. do godz. 14:00

PDFZAPYTANIE OFERTOWE-OBSŁUGA BANKOWA-05.12.2018.pdf
DOCdruk oferty.doc
PDFProtokół wyboru oferty.pdf
 

 

 

Metryczka
  • wytworzono:
    05-12-2018
    przez: Marlena Raszka
  • opublikowano:
    05-12-2018 13:40
    przez: Marlena Raszka
  • zmodyfikowano:
    13-12-2018 13:59
    przez: Marlena Raszka
  • podmiot udostępniający:
    Gmina Ujazd
    odwiedzin: 126
Dane jednostki:

Gmina Ujazd
47-143 Ujazd
ul. Sławięcicka 19
NIP: 756-18-78-270 REGON: 531413290
Numer konta: 08 8907 1021 2003 0006 3470 0001

Dane kontaktowe:

tel.: 77 40 487 50
fax: 77 40 487 63
e-mail: umig@ujazd.pl
Konto bankowe: 08 8907 1021 2003 0006 3470 0001

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×