- Menu BIP
- OGŁOSZENIA
- Informacja publiczna
Ujazd, dnia 05.12.2018 roku
Znak sprawy: Fn.271.1.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘ BANKOWĄ BUDŻETU GMINY UJAZD I JEJ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
W związku z zamiarem zlecenia usług o wartości poniżej 30.000 euro w trybie art. 4 pkt.. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) Gmina Ujazd zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu pn.:
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ujazd i jej jednostek podległych”
Termin wykonania zamówienia ustala się na okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od 01.01.2019 r. do 31.12.2021r.
Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać na adres : Gmina Ujazd, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd do 12.12.2018 r. do godz. 14:00
ZAPYTANIE OFERTOWE-OBSŁUGA BANKOWA-05.12.2018.pdf (501,18KB)
druk oferty.doc (71,00KB)
Protokół wyboru oferty.pdf (60,80KB)