Ogłoszenie o naborze Nr 3/2019
26 września 2019r.
na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 roku, poz.1282)
BURMISTRZ UJAZDU
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
do Referatu gospodarki gruntami, planowania przestrzennego, ochrony środowiska i działalności gospodarczej.
Wymiar czasu pracy 1 etat
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Miejski w Ujeździe w Ujeździe
ul. Sławięcicka 19 47-143 Ujazd
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: administracja lub pokrewny,
- co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku administracyjno - biurowym,
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku pracy.
2. Wymagania dodatkowe
- znajomość regulacji prawnych z zakresu pracy jednostek samorządu terytorialnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustaw: o finansach publicznych, o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych, Prawo wodne, Prawo łowieckie, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- doświadczenie w pracy w sektorze publicznym,
- komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, sumienność, zdolność analitycznego myślenia, rzetelność,
- odporność na stres,
- posiadanie dobrej praktycznej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office (WORD, EXCEL),
- prawo jazdy kat. B.
3. Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
- prowadzenie procedury wydawania, cofania i wygaszania zezwoleń oraz naliczanie opłat za wydawane zezwolenia na sprzedaż poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych,
- gospodarowanie gminnym zasobem mieszkaniowym,
- prowadzenie ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie,
- opracowywanie Planu Operacyjnego Ochrony przed Powodzią,
- pomoc w organizacji prac związanych ze zwalczaniem skutków powodzi,
- pozwolenia wodnoprawne,
- opracowywanie i realizacja zadań wskazanych w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy,
- gospodarka ściekowa,
- ewidencjonowanie kół łowieckich i obszarów ich działania (obszary łowieckie),
- zatwierdzanie rocznych planów łowieckich,
- szacowanie szkód rolnych,
- ochrona roślin uprawnych przed chorobami i szkodnikami,
- współpraca ze Związkiem Międzygminnym „Czysty Region” z Kędzierzyna-Koźla,
- współpraca z Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Ujeździe.
4. Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na stanowisko,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę
- kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska,
- oświadczenie o stopniu niepełnosprawności (jeżeli takowe posiada),
- oświadczenie o niekaralności (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiałby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
5. Warunki pracy
- praca biurowa, okresowo praca w terenie bez względu na aktualne warunki terenowe i atmosferyczne,
- wymiar czasu pracy: pełny etat (umowa o pracę) od 11 stycznia 2020 r. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, pierwszą umowę zawiera się na czas określony 6 miesięcy.
- stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin oraz bezpośrednim kontaktem z klientem.
6.Inne informacje:
Konkurs przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Ujazdu.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z napisem: „Nabór na wolne stanowisko pracy do referatu gospodarki gruntami, planowania przestrzennego, ochrony środowiska i działalności gospodarczej” osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujeździe ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd, pokój Nr 7, w terminie do dnia 9 października 2019 do godziny 11-tej lub przesłać pocztą na w/w adres. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ujazd.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Ujeździe.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008. o pracownikach samorządowych.”
Burmistrz Ujazdu
Hubert Ibrom