Zarządzenie Nr 0050.363.2022 Burmistrza Ujazdu z dnia 29-08-2022
Na podstawie art. 30 ust.2 pkt.4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2022 poz. 559 z późn.zm), art. 248, 249 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1634 z późn.zm), Burmistrz Ujazdu zarządza, co następuje:
§ 1. Zwiększa się budżet gminy po stronie dochodów w kwocie 477 465,19 zł Dział 750 Administracja publiczna w kwocie 2 000,00 zł Rozdział 75075 Promocja jednostek samorządu terytorialnego w kwocie 2 000,00 zł § 0960. Wpływy z otrzymanych spadków, zapisów i darowizn w postaci pieniężnej w kwocie 2 000,00 zł
Dział 756 Dochody od osób prawnych , od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem w kwocie 156 000 ,00 zł. Rozdział 75601 Wpływy z podatku dochodowego od osób fizycznych w kwocie 6 000,00 zł § 0350. Wpływy z podatku od działalności gospodarczej osób fizycznych, opłacanego w formie kart podatkowej w kwocie 6 000,00 zł
Rozdział 75616 Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych w kwocie 150 000,00 zł § 0500. Wpływy z podatku od czynności cywilnoprawnych w kwocie 150 000,00 zł
Dział 758 Różne rozliczenia w kwocie 224 941,94 zł Rozdział 75801 Część oświatowa subwencji ogólnej dla jednostek samorządu terytorialnego w kwocie 121 678,00 zł § 2920. Subwencje ogólne z budżetu państwa w kwocie 121 678,00 zł
Rozdział 75814 Różne rozliczenia finansowe w kwocie 103 263,94 zł § 2030. Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin ( związków gmin, związków powiatowo-gminnych) w kwocie 40 336,40 zł
§ 0920. Wpływy z pozostałych odsetek w kwocie 40 000,00 zł
§ 6330. Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację inwestycji i zakupów inwestycyjnych własnych gmin ( związków gmin, związków powiatowo-gminnych) w kwocie 22 927,54 zł
Dział 852 Pomoc społeczna w kwocie 81 002,25 zł Rozdział 85231 Pomoc dla cudzoziemców w kwocie 81 002,25 zł § 6257. Dotacja celowa w ramach programów finansowanych z udziałem środków europejskich oraz środków, o których mowa w art. 5 ust.3 pkt 5 lit. a i b ustawy , lub płatności w ramach budżetu środków europejskich, realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego kwocie 77 145,00 zł
1 środki europejskie w kwocie 77 145,00 zł
„ „Solidarni z Ukrainą- pomoc migrantom wojennym w województwie opolskim ”;
§ 2057. Dotacja celowa w ramach programów finansowanych z udziałem środków europejskich oraz środków, o których mowa w art. 5 ust.3 pkt 5 lit. a i b ustawy , lub płatności w ramach budżetu środków europejskich, realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego kwocie 3 857,25 zł
1 środki europejskie w kwocie 3 857,25 zł
„ „Solidarni z Ukrainą- pomoc migrantom wojennym w województwie opolskim ”;
Dział 855 Rodzina w kwocie 7 121,00 zł Rozdział 85513 Składki na ubezpieczenia zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia rodzinne oraz za osoby pobierające zasiłki dla opiekunów w kwocie 7 121,00 zł
§ 2010. Dotacja celowa otrzymana z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ( związkom gmin, związkom powiatowo-gminnym) ustawami w kwocie 7 121,00 zł.
Dział 900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 6 400,00 zł Rozdział 90005 Ochrona powietrza atmosferycznego i klimatu w kwocie 1 400,00 zł § 0690. Wpływy z różnych opłat w kwocie 1400,00 zł
Rozdział 90095 Pozostała działalność w kwocie 5 000,00 zł § 0960. Wpływy z otrzymanych spadków, zapisów i darowizn w postaci pieniężnej w kwocie 5 000,00 zł
§ 2. Zmniejsza się budżet gminy po stronie wydatków w kwocie 328 212,94 zł Urząd Miejski – Referat Inwestycji, Spraw Komunalnych i Koordynacji Programów Unijnych Dział 600 Transport i łączność w kwocie 140 000,00 zł . Rozdział 60014 Drogi publiczne powiatowe w kwocie 138 000,00 zł § 6300. Dotacja celowa na pomoc finansową udzieloną miedzy jednostkami samorządu terytorialnego na dofinansowanie własnych zadań inwestycyjnych i zakupów inwestycyjnych w kwocie 138 000,00 zł
„ Rozbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1461 O Sieroniowice -Ujazd w m. Jaryszów ul. Strzelecka – dokumentacja projektowa ” w kwocie 77 000,00 zł. „ „ Rozbudowa drogi poprzez budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej 1457 O Ujazd -Niezdrowice – granica województwa śląskiego ( Pławniowice ) w m. Niezdrowice ul. Wiejska – dokumentacja projektowa” w kwocie 61 000,00 zł. Rozdział 60095 Pozostała działalność w kwocie 2 000,00 zł ”;
§ 4170. Wynagrodzenia bezosobowe w kwocie 2 000,00 zł
Urząd Miejski – Referat Spraw Obywatelskich i Obronnych Dział 851 Ochrona zdrowia w kwocie 9 500,00 zł Rozdział 85195 Pozostała działalność w kwocie 9 500,00 zł § 4210. Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 5 000,00 zł
§ 4300. Zakup usług pozostałych w kwocie 4 500,00 zł
OPS Dział 852 Pomoc społeczna w kwocie 50 400,00 zł Rozdział 85203 Ośrodki wsparcia w kwocie 50 400,00 zł § 4010. Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 43 000,00 zł
§ 4110. Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 7 400,00 zł
Urząd Miejski – Referat Inwestycji, Spraw Komunalnych i Koordynacji Programów Unijnych Dział 900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 60 000,00 zł Rozdział 90001 Gospodarka ściekowa i ochrona wód w kwocie 45 000,00 zł § 4300. Zakup usług pozostałych w kwocie 45 000,00 zł
§ 6059. Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 15 000,00 zł
„Poprawa gospodarki wodnej w Gminie Ujazd oraz budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej na osiedlu Piaski w Ujeździe –etap III”- budżet gminy w kwocie 15 000,00 zł Urząd Miejski – Referat Organizacyjno-Gospodarczy Dział 921 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego w kwocie 34 000,00 zł Rozdział 92120 Ochrona zabytków i opieka nad zabytkami w kwocie 10 000,00 zł § 6570. Dotacja celowa przekazana z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań inwestycyjnych obiektów zabytkowych jednostkom niezaliczanym do sektora finansów publicznych w kwocie 10 000,00 zł
„ „ Konserwacja ołtarza bocznego w kościele w Olszowej ”;
Fundusz sołecki – Olszowa w kwocie 10 000,00 zł Rozdział 92195 Pozostała działalność w kwocie 24 000,00 zł § 4210. Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 2 000,00 zł
§ 4300. Zakup usług pozostałych w kwocie 22 000,00 zł
Fundusz sołecki – Olszowa w kwocie 24 000,00 zł Urząd Miejski – Referat Organizacyjno-Gospodarczy Dział 926 Kultura fizyczna w kwocie 34 312,94 zł Rozdział 92601 Obiekty sportowe w kwocie 34 312,94 zł § 6050. Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 25 312,94 zł
„ „Budowa wiaty w Niezdrowicach ”;
Fundusz sołecki – Niezdrowice w kwocie 25 312,94 zł § 4210. Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 9 000,00 zł
Fundusz sołecki – Zimna Wódka w kwocie 9 000,00 zł § 3. Zwiększa się budżet gminy po stronie wydatków w kwocie 805 678,13 zł Urząd Miejski – Referat Inwestycji, Spraw Komunalnych i Koordynacji Programów Unijnych Dział 400 Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczna , gaz i wodę w kwocie 45 000,00 zł Rozdział 40002 Dostarczanie wody w kwocie 45 000,00 zł § 4300. Zakup usług pozostałych w kwocie 45 000,00 zł
Urząd Miejski – Referat Inwestycji, Spraw Komunalnych i Koordynacji Programów Unijnych Dział 600 Transport i łączność w kwocie 105 000,00 zł . Rozdział 60004 Lokalny transport zbiorowy w kwocie 88 000,00 zł § 2900. Wpłaty gmin i powiatów na rzecz innych jednostek samorządu terytorialnego oraz związków gmin, związków powiatowo-gminnych, związków powiatów, związków metropolitalnych na dofinansowanie zadań bieżących w kwocie 88 000,00 zł
Rozdział 60095 Pozostała działalność w kwocie 17 000,00 zł § 4260. Zakup energii w kwocie 2 000,00 zł
§ 6059. Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 15 000,00 zł
„Rewitalizacja Placu 1 Maja w Ujeździe” w kwocie 15 000,00 zł Urząd Miejski – Referat Gospodarki Gruntami Nieruchomościami i Ochrony Środowiska Dział 700 Gospodarka mieszkaniowa w kwocie 94 000,00 zł Rozdział 70005 Gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 94 000,00 zł § 4590. Kary i odszkodowania wypłacone na rzecz osób fizycznych w kwocie 94 000,00 zł
Urząd Miejski – Referat Organizacyjno-Gospodarczy Dział 750 Administracja publiczna w kwocie 2 000,00 zł Rozdział 75075 Promocja jednostek samorządu terytorialnego w kwocie 2 000,00 zł § 4300. Zakup usług pozostałych w kwocie 2 000,00 zł
Dział 754 Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa w kwocie 43 500,00 zł Rozdział 75412 Ochotnicze straże pożarne w kwocie 43 500,00 zł Urząd Miejski – Referat Spraw Obywatelskich i Obronnych § 3030. Różne wydatki na rzecz osób fizycznych w kwocie 9 500,00 zł
Urząd Miejski – Referat Organizacyjno-Gospodarczy § 4270. Zakup usług remontowych w kwocie 34 000,00 zł
Fundusz sołecki – Olszowa w kwocie 34 000,00 zł Urząd Miejski – Referat Finansowo-Budżetowy Dział 757 Obsługa długu publicznego w kwocie 130 000,00 zł Rozdział 75702 Obsługa papierów wartościowych , kredytów i pożyczek oraz innych zobowiązań jednostek samorządu terytorialnego zaliczanych do tytułu dłużnego – kredyty i pożyczki w kwocie § 8110. Odsetki od samorządowych papierów wartościowych lub zaciągniętych przez jednostkę samorządu terytorialnego kredytów i pożyczek w kwocie 130 000,00 zł
Urząd Miejski – Referat Finansowo-Budżetowy Dział 758 Różne rozliczenia w kwocie 20 000,00 zł Rozdział 75814 Różne rozliczenia finansowe w kwocie 20 000,00 zł § 4300. Zakup usług pozostałych w kwocie 20 000,00 zł
Dział 801 Oświata i wychowanie w kwocie 121 678,00 zł. Rozdział 80101 Szkoły podstawowe w kwocie 93 917,00 zł PSP - Ujazd § 4790. Wynagrodzenia osobowe nauczycieli w kwocie 24 662,00 zł
PSP - Jaryszów § 4790. Wynagrodzenia osobowe nauczycieli w kwocie 38 961,00 zł
PSP - Olszowa § 4790. Wynagrodzenia osobowe nauczycieli w kwocie 30 294,00 zł
PP- Ujazd Rozdział 80104 Przedszkola w kwocie 27 761,00 zł § 4790. Wynagrodzenia osobowe nauczycieli w kwocie 27 761,00 zł
Urząd Miejski – Referat Organizacyjno-Gospodarczy Dział 851 Ochrona zdrowia w kwocie 13 312,94 zł Rozdział 85195 Pozostała działalność w kwocie 13 312,94 zł § 6050. Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 13 312,94 zł
„ „Tężnia solankowa ”;
Fundusz sołecki – Niezdrowice w kwocie 13 312,94 zł OPS Dział 852 Pomoc społeczna w kwocie 131 402,25 zł Rozdział 85203 Ośrodki wsparcia w kwocie 50 400,00 zł § 4220. Zakup środków żywności w kwocie 4 400,00 zł
§ 4300. Zakup usług pozostałych w kwocie 34 000,00 zł
§ 4400. Opłaty za administrowanie i czynsze za budynki, lokale i pomieszczenia garażowe w kwocie 12 000,00 zł
Rozdział 85231 Pomoc dla cudzoziemców w kwocie 81 002,25 zł § 4217. Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 1 500,00 zł
§ 4307. Zakup usług pozostałych w kwocie 2 357,25 zł
§ 6057. Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 77 145,00 zł
„ „Solidarni z Ukrainą- pomoc migrantom wojennym w województwie opolskim ”;
OPS Dział 855 Rodzina w kwocie 7 121,00 zł Rozdział 85513 Składki na ubezpieczenia zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia rodzinne oraz za osoby pobierające zasiłki dla opiekunów w kwocie 7 121,00 zł § 4130. Składki na ubezpieczenie zdrowotne w kwocie 7 121,00 zł
Dział 900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 41 663,94 zł Urząd Miejski – Gminny Koordynator Ochrony Powietrza Rozdział 90005 Ochrona powietrza atmosferycznego i klimatu w kwocie 1 400,00 zł § 4300. Zakup usług pozostałych w kwocie 1 400,00 zł
Urząd Miejski – Referat Gospodarki Gruntami Nieruchomościami i Ochrony Środowiska Rozdział 90095 Pozostała działalność w kwocie 40 263,94 zł § 4300. Zakup usług pozostałych w kwocie 40 263,94 zł
Dział 921 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego w kwocie 39 000,00 zł Rozdział 92109 Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby w kwocie 39 000,00 zł Urząd Miejski – Referat Organizacyjno-Gospodarczy § 4210. Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 9 000,00 zł
Fundusz sołecki – Zimna Wódka w kwocie 9 000,00 zł Urząd Miejski – Referat Finansowo-Budżetowy § 2480. Dotacja podmiotowa z budżetu dla samorządowej instytucji kultury w kwocie 30 000,00 zł
Urząd Miejski – Referat Organizacyjno-Gospodarczy Dział 926 Kultura fizyczna w kwocie 12 000,00 zł Rozdział 92601 Obiekty sportowe w kwocie 12 000,00 zł § 4210. Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 12 000,00 zł
Fundusz sołecki – Niezdrowice w kwocie 12 000,00 zł § 4. Zmniejsza się budżet gminy po stronie wydatków w kwocie 24 993,68 zł Urząd Miejski – Referat Gospodarki Gruntami Nieruchomościami i Ochrony Środowiska Dział 700 Gospodarka mieszkaniowa w kwocie 2 000,00 zł Rozdział 70005 Gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 2 000,00 zł § 4480. Podatek od nieruchomości w kwocie 2 000,00 zł 3 693,68 zł
Dział 750 Administracja publiczna w kwocie 10 693,68 zł Urząd Miejski – Referat Organizacyjno-Gospodarczy Rozdział 75023 Utrzymanie gmin(miast i miast na prawach powiatu) w kwocie § 4140. Wpłaty na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w kwocie 3 693,68 zł
GZO Rozdział 75085 Wspólna obsługa jednostek samorządu terytorialnego w kwocie 7 000,00 zł § 4210. Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 3 500,00 zł
§ 4430. Różne opłaty i składki w kwocie 3 500,00 zł
Urząd Miejski – Referat Spraw Obywatelskich i Obronnych Dział 754 Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa w kwocie 1 800,00 zł Rozdział 75412 Ochotnicze straże pożarne w kwocie 1 800,00 zł § 4280. Zakup usług zdrowotnych w kwocie 1 800,00 zł
Dział 801 Oświata i wychowanie w kwocie 10 500,00 zł PSP Jaryszów Rozdział 80103 Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych w kwocie 6 500,00 zł § 4210. Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 6 500,00 zł
PP Ujazd Rozdział 80148 Stołówki szkolne i przedszkolne w kwocie 4 000,00 zł § 4210. Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 4 000,00 zł
§ 5. Zwiększa się budżet gminy po stronie wydatków w kwocie 24 993,68 zł Urząd Miejski – Referat Gospodarki Gruntami Nieruchomościami i Ochrony Środowiska Dział 700 Gospodarka mieszkaniowa w kwocie 2 000,00 zł Rozdział 70005 Gospodarka gruntami i nieruchomościami w kwocie 2 000,00 zł § 4590. Kary i odszkodowania wypłacone na rzecz osób fizycznych w kwocie 2 000,00 zł 3 693,68 zł
Dział 750 Administracja publiczna w kwocie 10 693,68 zł Urząd Miejski – Referat Organizacyjno-Gospodarczy Rozdział 75023 Utrzymanie gmin(miast i miast na prawach powiatu) w kwocie § 4280. Zakup usług zdrowotnych w kwocie 2 100,00 zł
§ 4440. Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych w kwocie 1 593,68 zł
GZO Rozdział 75085 Wspólna obsługa jednostek samorządu terytorialnego w kwocie 7 000,00 zł § 4260. Zakup energii w kwocie 7 000,00 zł
Urząd Miejski – Referat Spraw Obywatelskich i Obronnych Dział 754 Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa w kwocie 1 800,00 zł Rozdział 75412 Ochotnicze straże pożarne w kwocie 1 800,00 zł § 4520. Opłaty na rzecz budżetów jednostek samorządu terytorialnego w kwocie 1 800,00 zł
Dział 801 Oświata i wychowanie w kwocie 10 500,00 zł PSP Jaryszów Rozdział 80103 Oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych w kwocie 6 500,00 zł § 4270. Zakup usług remontowych w kwocie 6 500,00 zł
PP Ujazd Rozdział 80148 Stołówki szkolne i przedszkolne w kwocie 4 000,00 zł § 4300. Zakup usług pozostałych w kwocie 4 000,00 zł
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.