Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

LXVIII Sesja Rady Miejskiej w Ujeździe

Termin: 29.01.2024, g. 16:00

Miejsce: Urząd Miejski w Ujeździe

  1. 1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. 2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. 3. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podjętych w okresie między sesyjnym.
  4. 4. Informacja o pracy Burmistrza.
  5. 5. Podjęcie uchwał w sprawie:
    1. a. uchwalenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Ujazd;
    2. b. ustanowienia wieloletniego programu osłonowego w zakresie dożywiania "Posiłek w szkole i w domu" w Gminie Ujazd na lata 2024-2028;
    3. c. podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania nieodpłatnie pomocy w postaci posiłku, świadczenia pieniężnego (zasiłku celowego) na zakup posiłku lub żywności, świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych oraz określenia zasad zwrotu wydatków dla osób objętych wieloletnim rządowym programem "Posiłek w szkole i w domu" na lata 2024-2028;
    4. d. zmiany uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania;
    5. e. przyjęcia sprawozdań z działalności Komisji Stałych w 2023 roku;
    6. f. zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Ujeździe na 2024 rok.
    7. g. zmian budżetu i w budżecie gminy na 2024 rok;
    8. h. zmiany wieloletniej prognozy finansowej na 2024 rok;
  6. 6. Przedstawienie sprawozdania z pracy Rady Miejskiej w 2023 oraz planów pracy Rady Miejskiej i Komisji Stałych RM w Ujeździe na 2024 rok.
  7. 7. Przedstawienie wniosków Komisji Stałych.
  8. 8. Interpelacje i zapytania.
  9. 9. Przyjęcie protokołu z LXVI i LXVII Sesji Rady Miejskiej.
  10. 10. Sprawy różne.
  11. 11. Zakończenie posiedzenia.