- Menu BIP
- Zamówienia publiczne
- Zamówienia publiczne objęte PZP do dnia 31.12.2020r.
Adaptacja i przebudowa zabytkowego spichlerza w Ujeździe na targowisko stałe
Numer ogłoszenia: 6639 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
- Wykonanie remontu izolacji pionowych ścian fundamentowych i piwnicznych,
- Remont sklepienia łukowego nad kondygnacją piwnicy,
- Remont ścian zewnętrznych,
- Remont pokrycia dachowego oraz ocieplenie połaci dachowych,
- Remont obróbek blacharskich oraz elementów odwodnienia dachu,
- Remont (wymiana , wykonanie elementów brakujących) w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej,
- Wykonanie nowego stropu między-kondygnacyjnego w technologii współczesnej z wykorzystaniem istniejących elementów drewnianych z istniejących stropów drewnianych przeznaczonych do demontażu,
- Remont stropu drewnianego w poziomie poddasza wraz remontem i uzupełnieniem istniejących elementów konstrukcji drewnianej dachu,
- Wykonanie przebudowy stropu nad piwnicą,
- Wykonanie wyposażenia instalacyjnego (instalacja c.o, wodno-kanalizacyjna, elektryczna, wentylacja grawitacyjna)
- Wykonanie lekkich elementów ścianek wewnętrznych związanych z docelowym podziałem pomieszczeń
- Rozbiórka wtórnej przybudówki do budynku (komórki gospodarcze),
- Rozbiórka fragmentu murowanego ogrodzenia
- Wykonanie rozbudowy obiektu o elementy konstrukcji pionowej, pomieszczenia techniczne i higieniczno-sanitarne,
- Wykonanie elementów zagospodarowania terenu (nawierzchnie utwardzone, elementy małej architektury)
- Wykonanie elementów infrastruktury technicznej i uzbrojenia terenu.
- Modernizacja kotłowni w budynku przy ul. Piotra Skargi 1
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
- Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl., wykonanie dokumentacji powykonawczej.
- Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy.
- Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.
- Projekt i organizację ruchu oraz oznakowanie budowy.
- Remonty i naprawę (odtworzenie) zniszczonej nawierzchni drogowej
- Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Składowisko Odpadów lub przekazać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Składowisko Odpadów lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów.
- Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego..
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ujeździe , ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd, pokój nr 3.
Załączniki: (pliki zip spakowano programem 7zip)
- SIWZ.pdf (278,57KB)
- UJ_UMOWA.pdf (105,02KB)
- Karta gwarancyjna.pdf (42,52KB)
Wielobranżowy PB architektura
- 01_PB_wielobranzowy_STRONA_TYTULOWA.pdf (294,97KB)
- 02_PB_architektura_OPIS_TECHNICZNY.pdf (3,65MB)
- 03_OCENA_TECHNICZNA_STANU_ISTNIEJACEGO.zip.001 (4,39MB)
- 03_OCENA_TECHNICZNA_STANU_ISTNIEJACEGO.zip.002 (4,39MB)
- 03_OCENA_TECHNICZNA_STANU_ISTNIEJACEGO.zip.003 (1,18MB)
- 04_INWENTARYZACJA_BUDOWLANA.pdf (1,05MB)
- 05_PB_architektura_RYSUNKI.zip (4,97MB)
PW architektura
- 01_PW_architektura_OPIS_TECHNICZNY.pdf (337,35KB)
- 02_PW_architektura_RYSUNKI.zip.001 (4,29MB)
- 02_PW_architektura_RYSUNKI.zip.002 (3,36MB)
PB konstrukcja
- 01_PB_konstrukcja_OPIS_TECHNICZNY.pdf (648,18KB)
- 02_PB_konstrukcja_RYSUNKI.zip.001 (4,39MB)
- 02_PB_konstrukcja_RYSUNKI.zip.002 (4,34MB)
PB Sanitarne - Instalacje wewnętrzne
- 01_PB_sanitarne_wewnetrzne_OPIS_TECHNICZNY.zip (4,61MB)
- 02_PB_sanitarne_wewnetrzne_RYSUNKI.pdf (1,90MB)
PB Sanitarne - Przyłącza
- 01_PB_sanitarne_zewnetrzne_OPIS_TECHNICZNY.zip.001 (4,29MB)
- 01_PB_sanitarne_zewnetrzne_OPIS_TECHNICZNY.zip.002 (3,94MB)
- 02_PB_sanitarne_zewnetrzne_RYSUNKI.pdf (4,83MB)
PB Elektryczne - Instalacje wewnętrzne
- 01_PB_elektryczne_OPIS_TECHNICZNY.pdf (4,25MB)
- 02_PB_elektryczne_RYSUNKI.pdf (4,68MB)
PW Elektryczne - Instalacje wewnętrzne
- 01_PW_elektryczne_OPIS_TECHNICZNY.pdf (1,16MB)
- 02_PW_elektryczne_RYSUNKI.pdf (3,70MB)
PBW Architektura - Modernizacja kotłowwni
- 01_PW_architektura_MODERNIZACJA_KOTLOWNI.pdf (2,73MB)
- 02_PW_sanitarne_MODERNIZACJA_KOTLOWNI.pdf (1,45MB)
Szczegółowe specyfikacje techniczne WiOR
- Ujazd_Targowisko_miejskie_Specyfikacje_techniczne.pdf (511,03KB)
Przedmiar robót - nieaktualne
- Ujazd_Targowisko_miejskie_Przedmiar_robot.pdf (214,24KB)
- Ujazd_Targowisko_miejskie_Przedmiar_robot.ath (217,73KB)
Prezentacja graficzna
- 01_prezentacja_graficzna_PLANSZA.jpeg (405,25KB)
- 02_prezentacja_graficzna_WIDOK_OGOLNY.jpeg (845,75KB)
Ogłoszenie powiązane:
Przedmiotem zamówienia jest remont, przebudowa , rozbudowa i adaptacja istniejącego budynku zabytkowego spichlerza zlokalizowanego w Ujeździe z przeznaczeniem na targowisko miejskie wraz z realizacją niezbędnych elementów infrastruktury...
Termin składania ofert: 2013-01-31
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.1.
- W ogłoszeniu jest: Adaptacja i przebudowa zabytkowego spichlerza w Ujeździe na targowisko stale.
- W ogłoszeniu powinno być: Adaptacja i przebudowa zabytkowego spichlerza w Ujeździe na targowisko stałe
Zmiana SIWZ 2013-01-17
Odbowiedzi na pytania
2013-01-18
Odpowiedzi na pytania
2013-01-25
- Ujazd_Targowisko_miejskie_Przedmiar_robot_24.01.2013.pdf (216,31KB)
- Ujazd_Targowisko_miejskie_PRZETARG_ODPOWIEDZI_24.01.2013.pdf (99,21KB)
Ogłoszenie powiązane:
Przedmiotem zamówienia jest remont, przebudowa , rozbudowa i adaptacja istniejącego budynku zabytkowego spichlerza zlokalizowanego w Ujeździe z przeznaczeniem na targowisko miejskie wraz z realizacją niezbędnych elementów infrastruktury...
Termin składania ofert: 2013-01-31
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
W ogłoszeniu jest: Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013-01-31 przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Ujazd nr konta 24 8907 1021 2003 0006 3470 0004, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania, muszą również posiadać w swojej treści obowiązkowy zapis, że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ,w innym przypadku nie będą uznawane, oraz, że wypłata wadium nastąpi bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. b-ezostaje złożone w oryginale w kasie Zamawiającego a pokwitowanie złożenia w kasie załączone powinno być do oferty. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 1, ust. 1a, ust. 2 i ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. W razie wpłaty wadium w drodze przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego o zachowaniu terminu wadium decyduje uznanie kwotą wadium rachunku bankowego Zamawiającego.
W ogłoszeniu powinno być: Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013-02-07 przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Ujazd nr konta 24 8907 1021 2003 0006 3470 0004, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania, muszą również posiadać w swojej treści obowiązkowy zapis, że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ,w innym przypadku nie będą uznawane, oraz, że wypłata wadium nastąpi bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt. b-ezostaje złożone w oryginale w kasie Zamawiającego a pokwitowanie złożenia w kasie załączone powinno być do oferty. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 1, ust. 1a, ust. 2 i ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. W razie wpłaty wadium w drodze przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego o zachowaniu terminu wadium decyduje uznanie kwotą wadium rachunku bankowego Zamawiającego.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ujeździe , ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd , Sekretariat pok. 7..
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ujeździe , ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd , Sekretariat pok. 7..
Powiadomienie_o_przedłużeniu_terminu_składania_ofert.pdf (34,43KB)
Odpowiedzi na pytania
2013-02-01
- Ujazd_Targowisko_miejskie_PRZETARG_ODPOWIEDZI_31.01.2013.pdf (61,62KB)
- Ujazd_Targowisko_miejskie_Przedmiar_robot_31.01.2013.pdf (218,48KB)
Odpowiedzi na pytania
2013-02-04
Podmiot udostępniający: | UM Ujazd |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Piotr Magdziak |
Data wytworzenia: | 2013-01-13 |