Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na Zabudowę pomp ciepła powietrze-woda oraz wykonanie boiska do siatkówki plażowej w obiekcie sportowym przy ulicy Chrobrego w Ujeździe.
GT.271.6.2014
wszyscy wykonawcy
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ((tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907, ze zm.), zwanej dalej ustawą , Zamawiający – Gmina Ujazd informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia 64259 -2014 , data zamieszczenia 26.03.2014 na
„Zabudowę pomp ciepła powietrze – woda oraz wykonanie boiska do siatkówki plażowej w obiekcie sportowym przy ulicy Chrobrego w Ujeździe” ”
I Wybrano ofertę nr 2 złożoną przez :
Konsorcjum Firm :
- KOMFORD System s.c
Andrzej Simańczuk, Aleksander Rurański
Ul. Kłodnicka 92, 47-206 Kędzierzyn - Koźle
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „PROFEKTUS” sp.z.o.o
Ul. Wiejska 8,47-143 Niezdrowice
Uzasadnienie wyboru :
Złożona przez powyższe Konsorcjum oferta jest jedyną , która spełnia wymagania i warunki postawione w ogłoszeniu oraz w siwz, w związku z powyższym zgodnie z przyjętymi kryteriami (cena – 100%) oferta uzyskała 100,00 pkt i jest to najwyższa maksymalna ilość punktów.
II. Informacje o złożonych ofertach
Numery ofert i Wykonawcy
Nr oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
1 |
ENERGY HEAT TECHNOLOGY INVESTMENT, UL. Niemodlińska 58a, 45-865 Opole
|
2 |
Konsorcjum Firm :
Andrzej Simańczuk, Aleksander Rurański Ul. Kłodnicka 92, 47-206 Kędzierzyn - Koźle
Ul. Wiejska 8,47-143 Niezdrowice
|
III. Informacja o wykonawcach , których oferty zostały odrzucone oraz o wykonawcach wykluczonych z postępowania
Oferta nr 1
ENERGY HEAT TECHNOLOGY INVESTMENT,
UL. Niemodlińska 58a, 45-865 Opole
Wykonawca nie załączył do oferty harmonogramu rzeczowo-finansowego.
Zamawiający w Rozdziale XXI Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia wymagał od Wykonawców złożenia Harmonogramu rzeczowo-finansowego. Zamawiający stwierdził brak w dokumentach składających się na ofertę powyższego dokumentu. Brak harmonogramu rzeczowo-finansowego jest podstawą do odrzucenia oferty w postępowaniu przetargowym. Harmonogram rzeczowo-finansowy jest dokumentem , z którego ma wynikać zobowiązanie się wykonawcy do zrealizowania zamawiania w określonym przez zamawiającego terminie, a także jest niezbędny dla zamawiającego przy planowaniu i zabezpieczeniu środków finansowych na poszczególne terminy realizacji zamówienia. Harmonogram służy również do kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadania .
Zgodnie z wyrokami KIO/UZP 459/10, KIO/UZP 1393/11, KIO/UZP 1659/11 harmonogram rzeczowo-finansowy nie jest dokumentem potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu, więc nie jest dokumentem, który można uzupełnić na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Harmonogram jest oświadczeniem woli wykonawcy, a dołączanie takich dokumentów po terminie składania ofert jest niedopuszczalne.
Wykonawca nie załączył do oferty akceptowanego wzoru umowy , Karty gwarancyjnej oraz prawidłowego wykazu wykonanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Zamawiający wymagał od wykonawcy wykonanie w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na zabudowie pomp ciepła powietrze-woda o mocy łącznej co najmniej 60 kW wraz z całą technologią dla jednej instalacji oraz jednej roboty budowlanej polegającej na budowie boiska sportowego o dowolnej nawierzchni..
Zamawiający dopuścił wykazania jednej roboty budowlanej, która zawierała wykonanie co najmniej dwóch niezależnie pracujących instalacji pomp ciepła powietrze-woda o mocy łącznej każdej z instalacji co najmniej 60 kW. Do wykazu należało dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca w wykazie wykonanych robót przedstawił jedną robotę budowlaną na zadnie pn.” Instalacja kolektorów słonecznych o pow.
Okoliczność, że Wykonawca byłby w stanie skutecznie uzupełnić dokumenty potwierdzające spełnienie przez niego dalszych warunków udziału w postępowaniu zdaniem Zamawiającego nie ma wpływu na prawidłowość postępowania, gdyż oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych , gdyż została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamawiania oraz na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż jej treść nie odpowiada Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV . Ponadto informujemy, że umowa w spawie zamówienia publicznego może być zawarta, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie o wyborze oferty zostało przesłane do wykonawców w dniu 15.04.2014 r. faksem . Zawiadomienie przesłano również listowanie.
Proszę o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego pisma faksem.
Nr tel. fax 77 404 87 63
Pouczenie
Zgodnie z art. 180 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, ze zm) Wykonawca może wnieść odwołanie . Odwołanie wnosi się w terminach określonych w art. 182 ustawy Prawo zamówień publicznych
BURMISTRZ UJAZDU
Tadeusz Kauch
Podmiot udostępniający: | Referat Inwestycji |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Katarzyna Tomczyk |
Data wytworzenia: | 2014-04-15 |