- Menu BIP
- OGŁOSZENIA
- Informacja publiczna
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dot. wyboru najorzystniejszej oferty na sponsorowanie imprezy planerowej DNI ZIEMI UJAZDOWSKIEJ
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
dot. wyboru najkorzystniejszej oferty na sponsorowanie imprezy plenerowej pod nazwą:
„DNI ZIEMI UJAZDOWSKIEJ”
organizowanej w dniach 07-08 lipca 2012 roku w Ujeździe - w zamian za wyłączność na obsługę gastronomiczno-handlową.
Miejsko-Gminny Ośrodek Działalności Kulturalnej w Ujeździe, zwany dalej Zamawiającym - Organizatorem ogłasza z dniem 10 kwietnia 2012 r. nabór ofert w zakresie obsługi gastronomiczno-handlowej na 2-dniowy festyn w Ujeździe organizowanym pod hasłem „Dni Ziemi Ujazdowskiej”.
Osoby do kontaktu:
Grażyna Kocenda, dyrektor; tel (77) 4048715
Krystyna Kałużny, st. instruktor Tel (77) 404 87 15
Cena wyjściowa w zamian za otrzymanie wyłączności handlowej wynosi 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
Oferty w zamkniętych kopertach należy składać osobiście lub listownie do dnia 10 maja 2012 r. do godz.15.00 na adres: Urząd Miejski w Ujeździe 47 -143 Ujazd, ul. Sławęcicka 19.
PUBLICZNE OTWARCIE OFERT ODBĘDZIE SIĘ W URZĘDZIE MIEJSKIM W UJEŹDZIE - 11 maja 2012 r. o godz. 10.00. O wyborze najkorzystniejszej oferty oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie po jego rozstrzygnięciu.
ZAKRES ZAMÓWIENIA
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia do obsługi „DNI ZIEMI UJAZDOWSKIEJ”, który musi zapewnić Oferent obejmuje co najmniej:
- 5 ( pięć) rollbarów z piwem, w co najmniej trzech gatunkach – w tym „Tyskie”
- 2 ( dwa) rollbary z napojami zimnymi, podawanymi w firmowych, jednorazowych kubkach.
- 3 (trzy) stanowiska gastronomiczne, o zróżnicowanym asortymencie, w tym m.in.: potrawy z grilla (kiełbaski, szaszłyki, steki, krupnioki), potrawy z rożna gazowego (kurczak, golonko), hot-dogi, knysze, hamburgery, sałatki – w ilości wystarczającej do obsługi festynu.
- Inne stanowiska handlowe wg uznania, m.in.: lody, wata cukrowa, pop-corn, balony.
- Ogródek piwny , na który złoży się 300 miejsc siedzących ze stołami, i co najmniej 10 (dziesięć) parasoli firmowych.
WARUNKI UCZESTNICTWA W WYBORZE OFERTY:
- złożenie oferty zgodnej z zakresem zamówienia i specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz zadeklarowaną kwotą sponsoringu
- załączenie zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej i zezwolenia na sprzedaż alkoholu wraz z podaniem do Burmistrza Ujazdu o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych do 4,5 % i piwa.
- Załączenie referencji z obsługi imprez masowych.
SPOSÓB OCENY OFERT
Przy wyborze oferty Zamawiający weźmie pod uwagę następujące kryteria:
- zadeklarowaną kwotę sponsoringu oraz doświadczenie i referencje w zakresie obsługi imprez masowych.
Niespełnienie któregokolwiek z przedstawionych warunków – dyskwalifikuje ofertę.
WARUNKI UMOWY
- Wykonawca zobowiązuje się rozstawić stoiska handlowe na co najmniej godzinę przed planowanym rozpoczęciem imprezy.
- Wykonawca bierze odpowiedzialność za spełnienie i zachowanie obowiązujących wymogów sanitarnych oraz wyposażenie co trzeciego stanowiska handlowego w gaśnicę p.-poż.
- Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania i utrzymania porządku na stoiskach i wokół - nich w trakcie trwania imprezy oraz uprzątnięcia śmieci po zakończeniu imprezy.
- Wykonawca zobowiązany jest do posiadania sprawnych instalacji i urządzeń elektrycznych.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo użytkowanego sprzętu.
- Niesprawne instalacje i urządzenia nie zostaną podłączone do instalacji elektrycznej, a w przypadku stwierdzenia ich awarii w czasie trwania imprezy zostaną przez organizatora odłączone bez prawa roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA:
- program artystyczny
- dostęp do energii elektrycznej i obsługę przyłączy energetycznych oraz wielkość mocy potrzebną do zaopatrzenia stoisk handlowych w energię elektryczną
- dostęp do poboru wody
- dostęp do sanitariatów
- zabezpieczenie w worki na śmieci,
- ochronę i zabezpieczenie imprezy
ORGANIZATOR ZASTRZEGA SOBIE WYŁĄCZNOŚĆ NA:
- Stoiska nie związane z gastronomią (za wyjątkiem pkt. 4 –zakres zamówienia)
- Wesołe miasteczko- karuzele, strzelnice
- Bryczki
- Mechaniczny byk
- Wszelkie dmuchańce (zamki, zjeżdżalnie itp.)
- Kolejkę turystyczną
- Kucyki
- Loterię
- Czterokołowe motory spalinowe, itp.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
- umowa z wybranym oferentem zostanie zawarta do siedmiu dni po wyborze oferty.
- W Urzędzie Miejskim w Ujeździe należy załatwić formalności związane z wydaniem jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
- wszystkie inne szczegółowe postanowienia zawarte zostaną w umowie na kompleksową obsługę gastronomiczną „ Dni Ziemi Ujazdowskiej”.
Podmiot udostępniający: | MGODK |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Grażyna Kocenda |
Data wytworzenia: | 2012-04-11 |