Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 0050.63.2024 Burmistrza Ujazdu z dnia 25-11-2024

Na podstawie art. 30 ust.2 pkt.4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz.U z 2024 poz.1465 z póź.zm.), art. 248, 249 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych ( Dz.U. z 2024 poz. 1530 z późn.zm), Burmistrz Ujazdu zarządza, co następuje:

§ 1. Zwiększa się budżet gminy po stronie dochodów w kwocie 146 872,88 zł. Dział 801 Oświata i wychowanie w kwocie 146 872,88 zł
PSP - Ujazd
Rozdział 80148 Stołówki szkolne i przedszkolne w kwocie 40 000,00 zł

§ 0830. Wpływy z usług w kwocie 40 000,00 zł
Rozdział 80195 Pozostała działalność w kwocie 106 872,88 zł

§ 2057. Dotacja celowa w ramach programów finansowanych z udziałem środków europejskich oraz środków, o których mowa w art. 5 ust.3 pkt 5 lit. a i b ustawy , lub płatności w ramach budżetu środków europejskich, realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego kwocie 100 935,50 zł
§ 2059. Dotacja celowa w ramach programów finansowanych z udziałem środków europejskich oraz środków, o których mowa w art. 5 ust.3 pkt 5 lit. a i b ustawy , lub płatności w ramach budżetu środków europejskich, realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego kwocie 5 937,38 zł
1 „Rozwijamy edukację przedszkolną w Gminie Ujazd”

§ 2. Zmniejsza się budżet gminy po stronie dochodów w kwocie 4 433 350,00 zł. Dział 600 Transport i łączność w kwocie 2 612 500,00 zł.
Rozdział 60016 Drogi publiczne gminne w kwocie 2 612 500,00 zł

§ 6090. Środki z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych związanych z Przeciwdziałaniem COVID-19 w kwocie 2 612 500,00 zł
1 „ Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej Nr 105753 O ul. Kościelna w miejscowości Sieroniowice” w kwocie 2 612 500,00 zł UM Ujazd
Dział 756 Dochody od osób prawnych , od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem w kwocie 40 850,00 zł.
Rozdział 75615 Wpłaty z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od czynności cywilnoprawnych , podatków i opłat lokalnych od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych w kwocie 40 850,00 zł


§ 0500. Wpływy z podatku od czynności cywilnoprawnych w kwocie 40 850,00 zł
Dział 900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 1 780 000,00 zł
Rozdział 90001 Gospodarka ściekowa i ochrona wód w kwocie 1 780 000,00 zł

§ 6290. Środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin, powiatów( związków gmin, związków powiatowo-gminnych, związków powiatów), samorządów województw, pozyskane z innych źródeł w kwocie 1 780 000,00 zł
§ 3. Zmniejsza się budżet gminy po stronie wydatków w kwocie 4 553 880,00 zł. Urząd Miejski – Referat Inwestycji, Planowania przestrzennego, Spraw Komunalnych i Koordynacji Programów Unijnych
Dział 400 Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną , gaz i wodę w kwocie 69 050,00 zł
Rozdział 40002 Dostarczanie wody w kwocie 69 050,00 zł

§ 6050. Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 69 050,00 zł
1 „Budowa fragmentu sieci wodociągowej w Niezdrowicach ul. Gliwicka , ul. Szczęśliwa, ul. Wiejska” – opracowanie dokumentacji w kwocie 43 050,00 zł
2 „ Budowa fragmentu sieci wodociągowej w Ujeździe oraz uzbrojenia nowych terenów zabudowy mieszkaniowej” – opracowanie dokumentacji w kwocie 26 000,00 zł Urząd Miejski – Referat Inwestycji, Planowania przestrzennego, Spraw Komunalnych i Koordynacji Programów Unijnych
Dział 600 Transport i łączność w kwocie 2 595 500,00 zł.
Rozdział 60016 Drogi publiczne gminne w kwocie 2 535 500,00 zł


§ 6050. Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 60 000,00 zł
1 „ Przebudowa dróg gminnych ul. Kwiatowa i Szkolna w Zimnej Wódce” w kwocie 60 000,00 zł

§ 6370. Wydatki jednostek poniesione ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na realizacje zadań inwestycyjnych w kwocie 2 475 500,00 zł
1 „ Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej Nr 105753 O ul. Kościelna w miejscowości Sieroniowice” w kwocie 2 475 500,00 zł Rozdział 60017 Drogi wewnętrzne w kwocie 60 000,00 zł


§ 6050. Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 60 000,00 zł
1 „ Budowa drogi transportu rolnego działka Nr 361/2 i 363 obręb Zimna Wódka”– opracowanie dokumentacji w kwocie 60 000,00 zł PSP - Ujazd
Dział 801 Oświata i wychowanie w kwocie 50 000,00 zł.
Rozdział 80101 Szkoły podstawowe w kwocie 50 000,00 zł.


§ 4210. Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 50 000,00 zł
OPS
Dział 855 Rodzina w kwocie 28 530,00 zł
Rozdział 85504 Wspieranie rodziny w kwocie 28 530,00 zł

§ 4010. Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 23 850,00 zł
§ 4110. Składki na ubezpieczenia społeczne w kwocie 3 900,00 zł
§ 4120. Składki na Fundusz Pracy oraz Fundusz Solidarnościowy w kwocie 580,00 zł
§ 4710. Wpłaty na PPK finansowane przez podmiot zatrudniający w kwocie 200,00 zł
Urząd Miejski – Referat Inwestycji, Planowania przestrzennego, Spraw Komunalnych i Koordynacji Programów Unijnych
Dział 900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 1 810 800,00 zł
Rozdział 90001 Gospodarka ściekowa i ochrona wód w kwocie 1 810 800,00 zł

§ 6050. Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 900 000,00 zł
1 „ Budowa oczyszczalni ścieków w SAG w Gminie Ujazd wraz z infrastrukturą towarzyszącą” w kwocie 900 000,00 zł

§ 6059. Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych w kwocie 620 000,00 zł
1 „Poprawa gospodarki wodnej w Gminie Ujazd etap II oraz budowa kanalizacji w Ujeździe osiedle Goj” w kwocie 620 000,00 zł

§ 6210. Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych samorządowych zakładów budżetowych w kwocie
50 800,00 zł

1 „Kompleksowe opracowanie koncepcji na rozbudowę istniejącej oczyszczalni ścieków wraz z całą infrastrukturą kanalizacji sanitarnej znajdującej się na terenie Gminy Ujazd, uwzględniającą aktualizację przeglądu Aglomeracji Ujazd związanej z Krajowym Programem Oczyszczalni ścieków” w kwocie 50 800,00 zł

§ 6370. Wydatki jednostek poniesione ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na realizacje zadań inwestycyjnych w kwocie 240 000,00 zł
„Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Ujazd i wymiana części studni kanalizacji sanitarnej w Ujeździe” w kwocie 240 000,00 zł

§ 4. Zwiększa się budżet gminy po stronie wydatków w kwocie 267 402,88 zł. Urząd Miejski – Referat Finansowo-Budżetowy
Dział 754 Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa w kwocie
50 000,00 zł.
Rozdział 75478 Usuwanie skutków klęsk żywiołowych w kwocie 50 000,00 zł

§ 2710. Dotacja celowa na pomoc finansową udzieloną między jednostkami samorządu terytorialnego na dofinansowanie własnych zadań bieżących w kwocie 50 000,00 zł
Dział 801 Oświata i wychowanie w kwocie 146 872,88 zł
PSP- Ujazd
Rozdział 80148 Stołówki szkolne i przedszkolne w kwocie 40 000,00 zł

§ 4220. Zakup środków żywności w kwocie 40 000,00 zł
GZO
Rozdział 80195 Pozostała działalność w kwocie 106 872,88 zł

§ 4217. Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 64 602,72 zł
§ 4219. Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 3 800,16 zł
§ 4707. Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej w kwocie 36 332,78 zł
§ 4709. Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej w kwocie 2 137,22 zł
1 „Rozwijamy edukację przedszkolną w Gminie Ujazd” OPS
Dział 852 Pomoc społeczna w kwocie 28 530,00 zł
Rozdział 85219 Ośrodki pomocy społecznej w kwocie 28 530,00 zł


§ 4010. Wynagrodzenia osobowe pracowników w kwocie 28 530,00 zł
Urząd Miejski – Referat Gospodarki Gruntami Nieruchomościami i Ochrony Środowiska
Dział 900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska w kwocie 42 000,00 zł
Rozdział 90004 Utrzymanie zieleni w miastach i gminach w kwocie 42 000,00 zł

§ 4300. Zakup usług pozostałych w kwocie 42 000,00 zł
§ 5. Zmniejsza się budżet gminy po stronie wydatków w kwocie 12 830,00 zł. Urząd Miejski – Referat Gospodarki Gruntami Nieruchomościami i Ochrony Środowiska
Dział 020 Leśnictwo w kwocie 500,00 zł
Rozdział 02095 Pozostała działalność w kwocie 500,00 zł

§ 4430. Różne opłaty i składki w kwocie 500,00 zł
Urząd Miejski – Referat Organizacyjno-Gospodarczy
Dział 750 Administracja publiczna w kwocie 12 000,00 zł
Rozdział 75023 Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) w kwocie 12 000,00 zł

§ 4270. Zakup usług remontowych w kwocie 7 000,00 zł
§ 4300. Zakup usług pozostałych w kwocie 5 000,00 zł
Urząd Miejski – Referat Finansowo-Budżetowy
Dział 758 Różne rozliczenia w kwocie 330,00 zł.
Rozdział 75814 Różne rozliczenia finansowe w kwocie 330,00 zł

§ 4300. Zakup usług pozostałych w kwocie 330,00 zł
§ 6. Zwiększa się budżet gminy po stronie wydatków w kwocie 12 830,00 zł. Urząd Miejski – Referat Gospodarki Gruntami Nieruchomościami i Ochrony Środowiska
Dział 020 Leśnictwo w kwocie 500,00 zł
Rozdział 02095 Pozostała działalność w kwocie 500,00 zł

§ 4300. Zakup usług pozostałych w kwocie 500,00 zł
Urząd Miejski – Referat Organizacyjno-Gospodarczy
Dział 750 Administracja publiczna w kwocie 12 000,00 zł
Rozdział 75023 Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) w kwocie 12 000,00 zł

§ 4210. Zakup materiałów i wyposażenia w kwocie 5 000,00 zł
§ 4260. Zakup energii w kwocie 7 000,00 zł
Urząd Miejski – Referat Finansowo-Budżetowy
Dział 758 Różne rozliczenia w kwocie 330,00 zł.
Rozdział 75814 Różne rozliczenia finansowe w kwocie 330,00 zł

§ 4430. Różne opłaty i składki w kwocie 330,00 zł
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.



Hubert Ibrom