Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Nabór ofert w zakresie obsługi gastronomiczno-handlowej na 2-dniowy festyn w Ujeździe - DNI PARTNERSTWA UJAZD-BRIDLICNA

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
dot. wyboru najkorzystniejszej oferty na sponsorowanie imprezy plenerowej pod nazwą:
„DNI PARTNERSTWA
UjazdBřidličná
organizowanej w dniach 11-12 maja 2013 roku w Ujeździe - w zamian za wyłączność na obsługę gastronomiczno-handlową.

Miejsko-Gminny Ośrodek Działalności Kulturalnej w Ujeździe, zwany dalej Zamawiającym -Organizatorem ogłasza z dniem 25 lutego 2013 r. nabór ofert w zakresie obsługi gastronomiczno-handlowej na 2-dniowy festyn w Ujeździe organizowanym pod hasłem „DNI PARTNERSTWA Ujazd – Břidličná
 
Osoby do kontaktu:
 
Grażyna Kocenda, dyrektor,  tel  (77) 4048715
Krystyna Kałużny, st. instruktor  Tel (77) 404 87 15
 
Cena wyjściowa w zamian za otrzymanie wyłączności handlowej wynosi 10.000,00 zł (słownie: dziesięćtysięcyzłotych 00/100).
Oferty w zamkniętych kopertach należy składać osobiście lub listownie do dnia 27 marca 2013 r. do godz.15.00 na adres: Urząd Miejski w Ujeździe 47 -143 Ujazd, ul. Sławęcicka 19.
 
PUBLICZNE OTWARCIE OFERT ODBĘDZIE SIĘ W URZĘDZIE MIEJSKIM W UJEŹDZIE – 28 marca 2013 r. o godz. 10.00. O wyborze  najkorzystniejszej oferty oferenci zostaną powiadomieni niezwłocznie  po jego rozstrzygnięciu.
 
ZAKRES ZAMÓWIENIA
 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia do obsługi „DNI PARTNERSTWA – Ujazd-Bridlicna”, który musi  zapewnić Oferent  obejmuje co najmniej:
  1. 5 ( pięć) rollbarów z piwem, w co najmniej trzech gatunkach – w tym „Tyskie”
  2. 2 ( dwa) rollbary z napojami zimnymi, podawanymi w firmowych, jednorazowych kubkach.
  3. 3 (trzy) stanowiska gastronomiczne, o  zróżnicowanym asortymencie, w tym m.in.: potrawy z grilla (kiełbaski, szaszłyki, steki, krupnioki), potrawy z rożna gazowego (kurczak, golonko), hot-dogi, knysze, hamburgery, sałatki – w ilości wystarczającej do obsługi festynu.
  4. Inne stanowiska handlowe wg uznania, m.in.: lody, wata cukrowa, pop-corn, balony.
  5. Ogródek piwny , na który złoży się 300 miejsc  siedzących ze stołami, i co najmniej 10 (dziesięć) parasoli firmowych.
WARUNKI UCZESTNICTWA W WYBORZE OFERTY:
  • złożenie oferty zgodnej z zakresem zamówienia i specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz zadeklarowaną kwotą sponsoringu
  • załączenie zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej i zezwolenia na sprzedaż alkoholu wraz z podaniem do Burmistrza Ujazdu o wydanie jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych do 4,5 % i piwa.
  • Załączenie referencji z obsługi imprez masowych.
SPOSÓB OCENY OFERT
Przy wyborze oferty Zamawiający weźmie pod uwagę następujące kryteria:
  • zadeklarowaną kwotę sponsoringu oraz  doświadczenie i referencje w zakresie obsługi imprez masowych.
Niespełnienie któregokolwiek z przedstawionych warunków – dyskwalifikuje ofertę.
WARUNKI UMOWY
  1. Wykonawca zobowiązuje się rozstawić  stoiska handlowe na co najmniej godzinę przed planowanym rozpoczęciem imprezy.
  2. Wykonawca bierze odpowiedzialność za spełnienie i zachowanie obowiązujących wymogów  sanitarnych oraz wyposażenie co trzeciego stanowiska handlowego w gaśnicę p.-poż.
  3. Wykonawca zobowiązany jest do sprzątania i utrzymania porządku na stoiskach i wokół - nich w trakcie trwania imprezy oraz uprzątnięcia śmieci po zakończeniu imprezy.
  4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania sprawnych instalacji i urządzeń elektrycznych.
  5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo użytkowanego sprzętu.
  6. Niesprawne instalacje i urządzenia nie zostaną podłączone do instalacji elektrycznej, a w przypadku stwierdzenia ich awarii w czasie trwania imprezy zostaną przez organizatora odłączone bez prawa  roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA:
  • program artystyczny
  • dostęp do energii elektrycznej i obsługę przyłączy energetycznych oraz wielkość mocy potrzebną do zaopatrzenia stoisk handlowych w energię elektryczną
  • dostęp do poboru wody
  • dostęp do sanitariatów
  • zabezpieczenie w worki na śmieci,
  • ochronę i zabezpieczenie imprezy
ORGANIZATOR ZASTRZEGA SOBIE WYŁĄCZNOŚĆ NA:
  • Stoiska nie związane z gastronomią (za wyjątkiem pkt. 4 –zakres zamówienia)
  • Wesołe miasteczko- karuzele, strzelnice
  • Bryczki
  • Wszelkie dmuchańce (zamki, zjeżdżalnie itp.)
  • Kolejkę turystyczną
  • Czterokołowe motory  spalinowe, itp.
 
POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
  • umowa z wybranym oferentem zostanie zawarta do siedmiu dni po wyborze oferty.
  • W Urzędzie Miejskim w Ujeździe należy załatwić formalności związane z wydaniem jednorazowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
wszystkie inne szczegółowe postanowienia zawarte zostaną w umowie na kompleksową obsługę gastronomiczną „DNI PARTNERSTWA – Ujazd-Bridlicna”.
 
 




 

Podmiot udostępniający: MGODK Ujazd
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Grażyna Kocenda
Data wytworzenia: 2013-05-26