Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie Burmistrza Ujazdu o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru obejmującego fragmenty wsi Olszowa.

Ujazd dnia 24 września 2013r

 

 

OGŁOSZENIE

BURMISTRZA UJAZDU


o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru obejmującego fragmenty wsi Olszowa

 

            Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012r., poz. 647 ze zm.)  oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r.,Nr 199, poz 1227 ze zm.)

 

zawiadamiam

 

o podjęciu przez Radę Miejską w Ujeździe uchwały Nr XXVIII.153.2013 z dnia 26 marca 2013r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru obejmującego fragmenty wsi Olszowa.

Jednocześnie zawiadamiam o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko przedmiotowego projektu planu.

Obszar objęty planem składa się z dwóch terenów, w tym:

·         terenu nr 1 zlokalizowanego w rejonie ul. Wiejskiej i ul. Hodowlanej, wyznaczonego na załączniku graficznym nr 1 do uchwały;

·         terenu nr 2 zlokalizowanego na zachód od Księżego Lasu, wyznaczonego na załączniku graficznym nr 2 do uchwały.

 

Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego.

Wnioski do planu miejscowego oraz uwagi i wnioski z zakresu ochrony środowiska należy składać w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia - tj.  do dnia 23 października 2013 r.

  1. Na piśmie na adres: Urząd Miejski w Ujeździe, ul. Sławięcicka 19,   47-143 Ujazd,
  2. Drogą elektroniczną na adres e-mail  bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001r., o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2001r., Nr 130, poz 1450 ze zm.),
  3. Osobiście do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujeździe, w godzinach otwarcia Urzędu.

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię lub nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

 

Burmistrz Ujazdu

  Tadeusz Kauch

 

Podmiot udostępniający: Referat Planowania Przestrzennego
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Monika Jastrzembska
Data wytworzenia: 2013-10-01