Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

ZAWIADOMIENIE o zakończeniu postępowania

RG.6220.3.2025.IW                                                                      Ujazd, dnia 06 sierpnia 2025 r.

 

                                              

ZAWIADOMIENIE

o zakończeniu postępowania

 

Działając na podstawie art. 10 § 1  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku  Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.) Burmistrz Ujazdu

zawiadamiam strony postępowania,

że zostało zakończone postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa farmy fotowoltaicznej „Olszowa II” o mocy nieprzekraczającej 150 MW i magazynów energii o mocy do 150 MW wraz z niezbędną do funkcjonowania inwestycji infrastrukturą, z możliwością dzielenia na etapy lub budowania w całości, w dowolnych konfiguracjach mocy” oraz o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w ww. sprawie.

            Z aktami sprawy strony mogą zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ujeździe, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd, piętro II pokój 2, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu w terminie 7 dni od daty doręczenia zawiadomienia.

 

 

Z up. Burmistrza

Iwona Warzecha

Kierownik Referatu Gospodarki Nieruchomościami

i Ochrony Środowiska