Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
GT-II-7331-13/05 Ujazd, dnia 30.01.2006 r
OBWIESZCZENIE
Burmistrza Ujazdu
o wszczęciu postępowania w sprawie
wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Stosownie do art.53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), oraz art.49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2000r Nr 98, poz.1071 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, że na wniosek z dnia 12.12.2005r (data wpływu 14.12.2005r) złożony przez : Irenę Tiszbierek, Kierownika Wydziału Spraw Obywatelskich i Obronnych Urzędu Miejskiego w Ujeździe, 47-143 Ujazd ul.Sławięcicka 19, występującą w imieniu i na rzecz Gminy Ujazd
zostało wszczęte postępowanie
w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na przebudowie poddasza budynku remizy straży pożarnej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele społeczno-kulturalne t.j. świetlica i biura, w miejscowości Stary Ujazd, ul.Czterdziestolecia 32 , działki nr ewid. 351.
W terminie 14 dni od daty ogłoszenia niniejszego obwieszczenia w Urzędzie Miejskim w Ujeździe, ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd można zapoznać się ze złożonym wnioskiem dotyczącym powyższego zamierzenia inwestycyjnego oraz zgłosić ewentualne uwagi lub wnioski.
Burmistrz Ujazdu Tadeusz Kauch
informację wytworzył(a): | Roman Więcek |
za treść odpowiada: | Krzysztof Panek |
data wytworzenia: | 30.01.2006 |