- Menu BIP
- AKTY PRAWNE
- Zarządzenia Burmistrza
- Zarządzenia Burmistrza
Obwieszczenie Burmistrza Ujazdu o zebraniu materiałów do wydania decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
Ujazd, dnia 13 marca 2006r
GT-II-7331-13/05
OBWIESZCZENIE BURMISTRZA UJAZDU
Stosownie do art.53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz.717 z późn. zmian.) oraz art.10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 1980r Nr 9, poz.26 z późn.zmian.) w związku z toczącym się postępowaniem w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na przebudowie poddasza budynku remizy straży pożarnej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele społeczno-kulturalne t.j. świetlica i biura, w miejscowości Stary Ujazd, ul.Czterdziestolecia 32 , działki nr ewid. 351.
zawiadamiam
że zebrane zostały materiały niezbędne do wydania decyzji. Jednocześnie informuję, że Stronom przysługuje prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a w szczególności, przed wydaniem decyzji Strony mają możliwość zapoznania się ze zgromadzonymi w toku postępowania materiałami i projektem decyzji oraz przedstawienia uwag i żądań. W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty niniejszego obwieszczenia, w Urzędzie Miejskim w Ujeździe, ul.Sławięcicka 19, Referat Inwestycji, Spraw Komunalnych i Planowania Przestrzennego –pok. Nr 5, można zapoznać się z dowodami zebranymi w sprawie .
Przedmiotowa decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego zostanie wydana po upływie 14 dni od daty niniejszego obwieszczenia.
informację wytworzył(a): | Roman Więcek |
za treść odpowiada: | Gizela Łeśko |
data wytworzenia: | 13.03.2006 |