- Menu BIP
- JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ
- Referat Organizacyjno-Gospodarczy
Potwierdzenie własnoręczności podpisu
Potwierdzenie własnoręczności podpisu
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miejski w Ujeździe
Referat Organizacyjno-Gospodarczy
Biuro nr 7
tel. 077 404 87 50
fax 077 404 87 63
Wymagania i potrzebne dokumenty:
- wniosek (załącznik OG/02/2010-01) o potwierdzenie własnoręczności podpisu,
- dowód wpłaty,
- dowód osobisty.
Gdzie odebrać formularze:
Urząd Miejski w Ujeździe lub strona internetowa BIP (www.bip.ujazd.pl) - Referat Organizacyjno-Gospodarczy, biuro nr 7
Termin załatwienia sprawy (udzielania odpowiedzi):
Niezwłocznie
Opłaty:
- 9 zł za stwierdzenie własnoręczności podpisu, w kasie Urzędu (pokój 13 w godz. 7:30-14:00)
Podstawa prawna:
- Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 12.04.1991 roku w sprawie sporządzania niektórych poświadczeń przez organy samorządu terytorialnego i banki (Dz. U. nr 33, poz. 148)
Formularze do pobrania:
Załącznik OG/02/2010-01 – Wniosek o potwierdzenie własnoręczności podpisu.pdf (19,22KB)
Podmiot udostępniający: | Referat Organizacyjno_Gospodarczy |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Piotr Magdziak |
Data wytworzenia: | 2010-02-22 |