Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy trwający powyżej 3 miesięcy

Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy trwający powyżej 3 miesięcy

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Miejski w Ujeździe
Referat Spraw Obywatelskich i Obronnych
Biuro nr 4
tel. 077 404 87 60
fax 077 404 87 63

Wymagania i potrzebne dokumenty:

  • dowód osobisty,
  • mężczyźni w wieku od 18 do 50 lat – książeczka wojskowa,
  • wypełniony formularz – zgłoszenie pobytu stałego bądź, zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące,
  • potwierdzenie faktu pobytu w lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie wyrażone w formie podpisu dysponenta lokalu lub budynku, złożone w Urzędzie na ww. formularzu,
  • przedłożenie dokumentu stanowiącego o prawie do dysponowania mieszkaniem (np. akt własności, wypis z rejestru ksiąg wieczystych, umowa najmu lokalu, itp.),
  • przedłożenie dokumentu potwierdzającego wymeldowanie z pobytu stałego z poprzedniego adresu (dotyczy zameldowania na pobyt stały).

Gdzie odebrać formularze:

Urząd Miejski w Ujeździe lub strona internetowa BIP (www.bip.ujazd.pl) - Referat Spraw Obywatelskich i Obronnych, biuro nr 4

Termin załatwienia sprawy (udzielania odpowiedzi):

  • w obecności strony, niezwłocznie.

Opłaty:

  • bez opłat

Inne wskazówki, uwagi:

Sposób załatwienia sprawy:

  • przyjęcie zgłoszenia,
  • dokonanie wpisów w dokumentacji referatu,
  • wydanie zaświadczenia o dokonanej czynności administracyjno-technicznej.

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 139, poz. 993)

Formularze do pobrania:

PDFZgłoszenie pobytu czasowego.pdf (150,16KB)
PDFZgłoszenie pobytu stałego.pdf (153,49KB)
 


 

Podmiot udostępniający: Referat Spraw Obywatelskich i Obronnych
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Piotr Magdziak
Data wytworzenia: 2009-12-01