- Menu BIP
- JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ
- Referat Spraw Obywatelskich i Obronnych
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy trwający powyżej 3 miesięcy
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy trwający powyżej 3 miesięcy
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Miejski w Ujeździe
Referat Spraw Obywatelskich i Obronnych
Biuro nr 4
tel. 077 404 87 60
fax 077 404 87 63
Wymagania i potrzebne dokumenty:
- dowód osobisty,
- mężczyźni w wieku od 18 do 50 lat – książeczka wojskowa,
- wypełniony formularz – zgłoszenie pobytu stałego bądź, zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące,
- potwierdzenie faktu pobytu w lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie wyrażone w formie podpisu dysponenta lokalu lub budynku, złożone w Urzędzie na ww. formularzu,
- przedłożenie dokumentu stanowiącego o prawie do dysponowania mieszkaniem (np. akt własności, wypis z rejestru ksiąg wieczystych, umowa najmu lokalu, itp.),
- przedłożenie dokumentu potwierdzającego wymeldowanie z pobytu stałego z poprzedniego adresu (dotyczy zameldowania na pobyt stały).
Gdzie odebrać formularze:
Urząd Miejski w Ujeździe lub strona internetowa BIP (www.bip.ujazd.pl) - Referat Spraw Obywatelskich i Obronnych, biuro nr 4
Termin załatwienia sprawy (udzielania odpowiedzi):
- w obecności strony, niezwłocznie.
Opłaty:
- bez opłat
Inne wskazówki, uwagi:
Sposób załatwienia sprawy:
- przyjęcie zgłoszenia,
- dokonanie wpisów w dokumentacji referatu,
- wydanie zaświadczenia o dokonanej czynności administracyjno-technicznej.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 139, poz. 993)
Formularze do pobrania:
Zgłoszenie pobytu czasowego.pdf (150,16KB)
Zgłoszenie pobytu stałego.pdf (153,49KB)
Podmiot udostępniający: | Referat Spraw Obywatelskich i Obronnych |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Piotr Magdziak |
Data wytworzenia: | 2009-12-01 |